Rower gravel Trek Checkout SL 5
CheckOUT SL 5 to gotowy na wielkie przygody rower gravelowy full suspension idealny na najdłuższe trasy. Jego karbonową ramę uzupełniają damper RockShox SIDluxe IsoStrut o skoku 55 mm i widelec RockShox Rudy XL o skoku 60 mm, które razem wygładzają nierówności na wyboistych drogach i szlakach. Jest gotowy na odkrywanie nowych tras, dzięki kołom Bontrager Paradigm Comp, 12-biegowemu napędowi Shimano GRX oraz sztycy regulowanej TranzX.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
- Rama
-
Włókno węglowe OCLV serii 500, wbudowane punkty mocowania na torby do ramy, wbudowany bagażnik, T47, hak uniwersalny UDH, fazowana sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm, 55 mm skoku
- Widelec
-
RockShox Rudy XL Ultimate, Charger Race Day 2 ze sprężyną Solo Air, zwężana rura sterowa, przesunięcie 45 mm, sztywna oś przelotowa 12 x 100 mm, 60 mm skoku
- Amortyzator
-
RockShox SIDluxe Ultimate 3P, 170 mm x 27,5 mm
- Waga
- ML - 11.97 kg / 26.39 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek, bez bagażnik tylny)
- Ograniczenie wagowe
- Maksymalne obciążenie roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i bagażu) to 125 kg.
- Przerzutka tylna
-
Shimano GRX RX822, maks. zębatka 51T
- *Korba
-
Rozmiar: S
Shimano GRX RX610, 38T, 160 mm długościRozmiar: M, ML
Shimano GRX RX610, 38T, 170 mm długościRozmiar: L, XL
Shimano GRX RX610, 38T, 172,5 mm długości - Wkład suportu
- Kaseta
-
Shimano XT M8200, 10-51, 12-rzędowa
- Łańcuch
-
Shimano XT M8100, 12-biegowa
- Maks. wielkość zębatki
- 1x: 38T
- Koło przednie
- Zacisk tylny
- Obręcz
-
Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm
- Opona
-
Bontrager Betasso RSL GX, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 60 tpi, 700 x 55 mm
- Element opony
-
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
- Taśma na obręcz
- Maks. rozmiar opon
- 56 mm/2,20" (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)
- Siodełko
- Sztyca
-
TranzX JD-YSI36, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 328 mm długości
- *Kierownica
- Taśma na kierownicę
-
Owijka Bontrager Supertack Perf
- *Wspornik kierownicy
-
Rozmiar: S, M
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości - Rozmiar tarczy
- Maks. średnice tarcz hamulcowych: 180 mm przód & tylu
- Bagażnik Cargo
- Wspornik
Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:
1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).
2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.
3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.
4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.
5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru