• Nowy

Koło przód Bontrager Paradigm 30 Pro

Towar dostępny - wysyłka w 24 godziny!
2 999,00 zł
Brutto

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście
Szukasz porady? Zadzwoń!

Rozmiar

Front, No cassette Rear, Shimano HG 9/10/11-speed
Przód/tył/para Przód Tył
Średnica 700C 700C
Typ Tubeless Ready (TLR)/clincher Tubeless Ready (TLR)/clincher
Kompatybilność kasety No cassette Shimano HG 9/10/11-biegowe
Szerokość piasty 100 mm 142 mm
Otwory 24 24
Cieniowanie 14/17/14 14/17/14
Przekrój poprzeczny Eliptyczny Eliptyczny
Typ mocowania tarczy Tarcza Centerlock Tarcza Centerlock
Załącznik Oś przelotowa Oś przelotowa
Rodzaj blokowania nypli Ze stopu, samoblokujące Ze stopu, samoblokujące
Wentyl Presta Presta
Hub engagement (rear) Nie dotyczy 18
Rim width (inner) 21 mm 21 mm
Rim depth 37 mm 37 mm
Materiał – Obręcz Karbonowe Karbonowe
Masa 685g 820g

Lekki. Szybki. Wytrzymałość.

Paradigm Pro 30 to lekkie i wytrzymałe koło gravelowe z włókna węglowego, z którym każda przejażdżka stanie się lepsza, a to dzięki włóknu węglowemu OCLV, szerokości wewnętrznej 29 mm najlepiej utrzymującej szerokie opony gravel oraz lekkim szosowym piastom Rapid Drive 108 z pierścieniem napędowym z wielowypustem.

Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy oraz dodatkową ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste.

Szczegóły produktu

  1. Włókno węglowe OCLV to optymalnie dobrana masa, wytrzymałość i odporność
  2. Obręcz z włókna węglowego o profilu 22 mm (o szerokości zewnętrznej 35 mm i wewnętrznej 29 mm), szprychy płaskie 14/17/14, nyple aluminiowe
  3. Piasty przystosowane do montażu hamulców tarczowych Center Lock ze sztywną osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, mechanizm Bontrager Rapid Drive 108 Road
  4. Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) umożliwiają szybkie przejście na opony bezdętkowe
  5. Zgodne z bębenkami Shimano 10/11/12, SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie
  6. Gotowa taśma i zawór do montażu bezdętkowego
  7. Gwarancja na całe życie
  8. Brak limitu masy rowerzysty

Rozmiar koła
28" / 700C
5318072

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Brak opinii