Rower Trek Powerfly+ 8 Gen 5

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
22 299,00 zł
Brutto
Powerfly+ 8 to mocny rower górski hardtail z elektrycznym wspomaganiem o pełnej mocy stworzony do zmierzenia się z każdym wyzwaniem. Wytrzymała rama aluminiowa czyni z niego maksymalnie wszechstronną maszynę, zarówno na górskie trasy, jak i odkrywanie miasta, a potężny napęd Bosch Performance Line CX zapewnia dodatkową moc potrzebną, gdy trasa zrobi się stroma. Tylko czeka na to, by ruszyć w trasy, dzięki częściom o kluczowym znaczeniu, takim jak koła przystosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, regulowana sztyca podsiodłowa i usprawniony napęd łączący osprzęt grup Shimano SLX i XT.
Kolor
  • Satin Lunar Silver/Bronze Age
  • Crimson/Dark Carmine
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście

Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm

*Widelec Rozmiar: S 

Fox AWL Rail, tłumienie Rail 2.0, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, bezpośrednie mocowanie hamulca, tarcza 180 mm, 100 mm skoku, 27,5”

Rozmiar: M , L , XL 

Fox AWL Rail, tłumienie Rail 2.0, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, bezpośrednie mocowanie hamulca, tarcza 180 mm, 120 mm skoku, 29”

Maks. kompatybilny skok widelca Informacje dostępne w instrukcji obsługi

Koła

*Koło przednie Rozmiar: S 

Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali

Rozmiar: M , L , XL 

Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali

Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali

Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia

*Opona Rozmiar: S 

Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 27.5 x 2,60”

Rozmiar: M , L , XL 

Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60”

Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml

Taśma na obręcz TLR Bontrager

Maks. rozmiar opon Informacje dostępne w instrukcji obsługi

System elektryczny

Bateria Bosch PowerTube 800 Wh, system inteligentny

Ładowarka Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny

*Komputer Rozmiar: S , M , L , XL 

Bosch Kiox 300, system inteligentny

Rozmiar: S , M , L , XL 

Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch

Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h

Napęd

Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa

Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek

Kaseta Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów

Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa

Pedał VP-536 nylonowe, platformowe

Maks. wielkość zębatki 1x: 42T

Komponenty

Siodełko Bontrager Commuter Comp

*Sztyca Rozmiar: S 

Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 310 mm długości

Rozmiar: M , L , XL 

Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 450 mm długości

Kierownica Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 40 mm, szerokość 780 mm

Chwyty Bontrager XR Endurance Elite

Wspornik kierownicy Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości

Stery FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5"

Hamulec 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120

Tarcza hamulcowa Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm

Rozmiar tarczy Maks. rozmiary tarczy hamulcowej – Rama: 203 mm, min. 180 mm Widelec: patrz producent widelca

Akcesoria

Narzędzie Bontrager Switch Lever, z narzędziem

Waga

Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

Rocznik
2025
5329785
197216107996

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii