Rower Trek Powerfly FS+ Equipped Gen 4
Rama
|
Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator (ang. Removable Integrated Battery; RIB 2.0), zwężana główka ramy, system wewnętrznego prowadzenia linek i przewodów, osłona Motor Armor, stery z doborem kąta, regulacja geometrii Mino Link, regulacja stosunku skoku koła do skoku amortyzatora, rura podsiodłowa 34,9 mm, ABP, uniwersalny hak przerzutki UDH, punkty mocowania dla bagażników i błotników, Boost 148, 120 mm skoku |
Amortyzator | RockShox Deluxe Select R, 210 x 50 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
Piasta przednia
|
Shimano TC500 ze stopu aluminium, centerlock, sztywna oś przelotowa 110 x 15 mm |
Piasta tylna | Shimano TC500 ze stopu aluminium, centerlock, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
*Obręcz | Rozmiar: S , M , L , XL |
Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta | |
Rozmiar: S , M , L , XL | |
Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Presta | |
Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
*Opona | Rozmiar: S |
Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z drutu, 60 tpi, 27,5 x 2,40" | |
Rozmiar: M , L , XL | |
Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,40” | |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Frame: 29 x 2.50" (S - 27.5 x 2.50") |
Bateria
|
Bosch PowerTube 600 Wh, system inteligentny |
Ładowarka | Bosch Standard 2 A, 230 V, system inteligentny |
Komputer | Bosch Purion 200 |
Silnik | Bosch Performance Line CX, 25 km/h |
Manetka
|
Shimano U6000, 10-rzędowa |
Przerzutka tylna | Shimano CUES U6000 GS |
Korba | FSA Bosch CK-220, zębatka 36T, 165 mm długości |
Zębatka przednia | FSA, 36T, stal |
Kaseta | Shimano CUES LG300, LINKGLIDE, 11-48, 10-rzędowa |
Łańcuch | Shimano LG500, 9/10/11 biegów |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 38T |
Siodełko
|
Bontrager Commuter Comp |
*Sztyca | Rozmiar: S |
Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 310 mm długości | |
Rozmiar: M , L , XL | |
Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 450 mm długości | |
Kierownica | Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 40 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
Stery | FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Hamulec | Hamulec hydrauliczny 4-tłoczkowy Tektro Gemini SL |
Tarcza hamulcowa | Tektro, centerlock, 203 mm |
Rozmiar tarczy | Maks. rozmiary tarczy hamulcowej – Rama: 220 mm, min. 180 mm, Widelec: patrz dane producenta widelca |
*Oświetlenie
|
Rozmiar: S , M , L , XL |
Lampka przednia LED Supernova Mini 3 Pure | |
Rozmiar: S , M , L , XL | |
Supernova TL3 Mini, LED | |
Nóżka | Pletscher Comp Flex 18 |
Bagażnik Cargo | Bagażnik tylny ze stopu aluminium kompatybilny z MIK |
*Błotnik | Rozmiar: S |
Niestandardowy błotnik Trek Powerfly 27,5-calowy | |
Rozmiar: M , L , XL | |
Niestandardowy błotnik Trek Powerfly 29-calowy | |
Waga
|
M - 23.83 kg / 52.54 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:
1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).
2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.
3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.
4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.
5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru