District+ 5 o niskim przekroku

Towar dostępny - wysyłka w 24 godziny!
24 999,00 zł
Brutto

District+ 5 Lowstep to solidny miejski rower elektryczny, wygodny i pełen funkcji, które usprawnią miejskie przejażdżki. Rama mieści akumulator w rurze dolnej. Jego pojemność można dobrać z zakresu od 400 do 800 Wh, odpowiednio do potrzeb. Silnik Bosch z systemem inteligentnym napędza Cię i zapewnia inteligentną łączność. Wytrzymały napęd paskowy jest praktycznie bezobsługowy, a piasta Enviolo AUTOMATiQ zmienia przełożenia za Ciebie.

Kolor
  • Deep Dark Blue
  • Supernova
Rozmiar
Pojemność baterii (Wh)

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście

Dlaczego je pokochasz?

  • Oto solidny rower elektryczny, w sam raz na miejskie dojazdy i weekendowe wycieczki, z komponentami poprawiającymi wygodę, jak amortyzowany widelec i sztyca.
  • System inteligentny Bosch zapewnia mocne wspomaganie i łączność z aplikacją eBike Flow, dzięki czemu rower spersonalizujesz zgodnie z potrzebami.
  • Automatyczną przerzutkę Enviolo Automatiq wystarczy ustawić i o niej zapomnieć, aby móc nieprzerwanie cieszyć się jazdą.
  • Napęd Gates CDX jest płynny, cichy, dyskretny i praktycznie bezobsługowy.
  • Dostosuj rower do swoich przygód, dobierając pojemność akumulatora do planowanego zasięgu i budżetu.

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem
Rama Alpha Smooth Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator (RIB), wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona Motor Armour, hamulce tarczowe mocowane bezpośrednio, zacisk QR 135 x 5 mm
Widelec SR Suntour Mobie 34, sprężyna powietrzna, regulacja powrotu i kompresji, zwężana aluminiowa rura sterowa, oś przelotowa 100 x 15 mm, 60 mm skoku
Koła
Piasta przednia Bontrager z uszczelnionymi łożyskami, 32 otwory, oś przelotowa 15 mm ze stopu aluminium
Piasta tylna Enviolo Trekking, 32-otworowy, hamulce tarczowe na 6 wkrętów, 44T
Obręcz Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta
Opona Schwalbe Super Moto-X, odblaskowa, stopka druciana, ochrona GreenGuard, 650 x 62 mm
System elektryczny
Ładowarka Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny
Sterownik Bosch Kiox 500, system inteligentny
Komputer Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch
Silnik Bosch Performance Line, 250 W, 75 Nm, 25 km/h
Napęd
Manetka Kontroler Enviolo Automatic
*Korba Rozmiar: S, M
ProWheel ze stopu aluminium, 170 mm długości
Rozmiar: L, XL
ProWheel ze stopu aluminium, 175 mm długości
Kaseta Gates CDX, 22T, stal
Pedał Pedały Bontrager City
Komponenty
Siodełko Selle Royal ON do rekreacji
Sztyca Zawieszenie Ergotec PM705-N
Kierownica Stop, obejma 31,8 mm, wznios 25 mm, szerokość 630 mm
Chwyty

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii