Rower górski Trek Procaliber 9.6 Gen 3

Towar dostępny - wysyłka w 24 godziny!
11 199,00 zł
Brutto

Procaliber 9.6 Gen 3 to hardtail MTB z włókna węglowego, który pragnie prędkości. Został stworzony do wyścigów XC, skonstruowany w oparciu o agresywną geometrię XC, która gwarantuje pewność, sprawność i zwinność, a ponadto wyposażony w pochłaniającą wibracje z trasy technologię IsoBow. Jest z miejsca gotowy frunąć w terenie z 12-biegowym napędem Shimano XT/SLX oraz widelcem amortyzowanym RockShox Reba RL.

Kolor
  • Dark Web
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem

Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, IsoBow, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, wyważone bezpośrednie mocowanie hamulca, Boost148
Widelec RockShox Reba RL, sprężyna SoloAir, tłumienie Motion Control, zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 51 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku
Maks. kompatybilny skok widelca 120 mm

Koła

Koło przednie Bontrager Kovee Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub (IS), Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
Koło tylne Bontrager Kovee Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali
Opona Bontrager Sainte-Anne Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,40”
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,40" Widelec: Patrz specyfikacja producenta

Napęd

Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
*Korba Rozmiar: S , M , ML 
E*thirteen Helix, aluminiowa zębatka 32T, linia łańcucha 55 mm, długość 170 mm
Rozmiar: L , XL 
E*thirteen Helix, aluminiowa zębatka 32T, linia łańcucha 55 mm, długość 175 mm
Wkład suportu Shimano MT500, 92 mm, PressFit
Kaseta Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów
Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów
Maks. wielkość zębatki 1x: 38T

Komponenty

Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca Rozmiar: S 
Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 310 mm długości
Rozmiar: M , ML , L 
Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 410 mm długości
Rozmiar: XL 
Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 450 mm długości
*Kierownica Rozmiar: S 
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm
Rozmiar: M , ML , L , XL 
Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty ESI Chunky
*Wspornik kierownicy Rozmiar: S 
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości
Rozmiar: M , ML 
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości
Rozmiar: L 
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: XL 
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Stery FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5"
Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT501, zacisk MT500
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: S , M , ML , L , XL 
160mm
Rozmiar: S , M , ML , L , XL 
Shimano RT56, na 6 śrub, 180 mm
Rozmiar: S , M , ML , L , XL 
Shimano RT56, na 6 śrub, 160 mm
Rozmiar tarczy Maks. rozmiar tarcz hamulcowych – Rama: 180 mm, Widelec: patrz specyfikacje producenta widelca

Waga

Waga M - 11.08 kg / 24.43 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Materiał ramy
karbonowa
Widelec
aluminiowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2025
Rozmiar koła
29"
5323555

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka)
w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. 
Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.