Rower Trek Domane SL 6

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
17 999,00 zł
Brutto

Domane SL 6 to lekki, aerodynamiczny rower szosowy zbudowany z myślą o pokonywaniu długich, trudnych tras w pełnym komforcie. Zapewnia wszystkie korzyści wygładzającej trasę i lekkiej ramy z włókna węglowego OCLV Serii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, sterowanego bezprzewodowo napędu Shimano 105 Di2 i wysokiej jakości kół. W pełni zintegrowany kokpit sprawia, że cały zestaw wygląda bardzo elegancko i daje równie świetne wrażenia podczas obsługi, a w łatwo dostępnym schowku można przechowywać najważniejsze rzeczy na drogę. Ponadto prześwit na grubsze opony 38c pozwala na pokonanie niemal każdej drogi, od asfaltu po lekki szuter.

Kolor
  • Satin Trek Black
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście
Rama Włókno węglowe OCLV Serii 500, rozdzielacz IsoSpeed, zintegrowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha 3S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec Domane SL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
Dopasowanie ramy Endurance
Koło przednie Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
Koło tylne Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Piasta przednia Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Piasta tylna Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm
Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x32c
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz Bontrager TLR
Maks. rozmiar opon 38c bez błotników, 35c z błotnikami
Manetka Shimano 105 R7170, 12-rzędowa
*Korba Rozmiar: 44, 47
Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości
Rozmiar: 50, 52
Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56
Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 60, 62
Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości
Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta Shimano 105 7100, 11-34, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki 2x: 52/36
*Siodełko Rozmiar: 44, 47, 50, 52
Bontrager Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm
Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62
Bontrager Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca Rozmiar: 44, 47, 50, 52, 54, 56
Sztyca Domane z włókna węglowego, kształty KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm
Rozmiar: 58, 60, 62
Sztyca Domane z włókna węglowego, kształty KVF, przesunięcie 20 mm, długość 320 mm
*Kierownica Rozmiar: 44, 47
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 36 cm
Rozmiar: 50
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm
Rozmiar: 52
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 42 cm
Rozmiar: 58, 60, 62
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 44 cm
Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy Rozmiar: 44
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 60 mm długości
Rozmiar: 47
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 50
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: 60, 62
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości
Hamulec Shimano 105 hydraulic disc, BR-R7170 flat mount caliper, resin pad w/fin
Tarcza hamulcowa Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock
Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu
Ładowarka Z kablem do ładowania
Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
Waga 56 – 8,90 kg
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

Materiał ramy
karbonowa
Widelec
karbonowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2023
5274933

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka)
w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. 
Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.