Rower Trek Domane AL 4 Disc

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
5 999,00 zł
Brutto

Domane AL 4 Disc łączy płynną i komfortową charakterystykę ramy z zaawansowanego stopu aluminium z osiągami wyższej klasy części. Wyposażony jest w usprawniony napęd i wyjątkowo sprawne hydrauliczne hamulce tarczowe, co przekłada się na szybką szosówkę na konkurencyjne przejażdżki grupowe, a nawet zawody.

Kolor
  • Gloss Trek Black/Matte Trek Black
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście

Dane techniczne

*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem
Rama Alpha Aluminium Serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, zgodna z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, 142 x 12 mm
Widelec Domane AL z włókna węglowego, zwężana rura sterowa ze stopu aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
Dopasowanie ramy Endurance

Koła
Piasta przednia Formula RX-512 ze stopu aluminium, pod tarcze na 6 śrub, oś przelotowa 100 x 12 mm
Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Piasta tylna Formula RX-142, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Affinity Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32c
Maks. rozmiar opon 35c without fenders, 32c with fenders

Napęd
Manetka Shimano Tiagra R4725, z krótką dźwignią, 10-biegowa
Przerzutka przednia Shimano Tiagra 4700, obejma 31,8 mm
Przerzutka tylna Shimano Tiagra 4700, długi wózek, maks. zębatka 34T
*Korba Size: 44
Shimano Tiagra 4700, 50/34, 165 mm długości
Size: 49, 52
Shimano Tiagra 4700, 50/34, 170 mm długości
Size: 54, 56
Shimano Tiagra 4700, 50/34, 172,5 mm długości
Size: 58, 61
Shimano Tiagra 4700, 50/34, 175 mm długości
Wkład suportu Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm, gwintowany zewnętrzny
Kaseta Shimano 10-rzędowa, 11-32T
Łańcuch Shimano Tiagra HG54, 10-rzędowy

Komponenty
*Siodełko Size: 44, 49, 52
Bontrager P3 Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm
Size: 54, 56, 58, 61
Bontrager P3 Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca Size: 44, 49
Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości
Size: 52, 54, 56, 58, 61
Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości
*Kierownica Size: 44, 49
Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 81 mm, głębokość 118 mm, szerokość 38 cm
Size: 52
Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 81 mm, głębokość 118 mm, szerokość 40 cm
Size: 54, 56
Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 42 cm
Size: 58, 61
Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 44 cm
Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy Size: 44
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Size: 49
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Size: 52, 54
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Size: 56, 58
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Size: 61
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości
Stery Zintegrowane FSA, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
Hamulec Shimano Tiagra hydraulic disc
*Tarcza hamulcowa Size: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61
Shimano RT66, 160 mm, na 6 śrub
Size: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61
Shimano RT66, na 6 śrub, 160 mm

Waga

Waga 56 — 10,48 kg
Materiał ramy
aluminiowa
Widelec
karbonowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2023
1045585

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii