Buty SPD Shimano SH-RC900 S-Phyre

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
1 333,00 zł
Brutto


Niezwykle lekkie i niewiarygodnie szybkie topowe buty SPD SL do wyścigów szosowych zapewniające wydajność, oraz wygodę na długich dystansach. Nowe buty szosowe RC9 to szczytowe osiągnięcie w dziedzinie butów wyścigowych. Trwały, amortyzujący materiał o dużej gęstości. Wkładka z koszem i regulowanymi podkładkami pod łuk stopy zapewniająca idealne dopasowanie boczne pod kością pięty. Bezszwowe łączenia cholewki, wkładki i podeszwy zewnętrznej zapewniają optymalną aerodynamikę. Podeszwa z włókna węglowego i sprzączka BOA zapewniają idealny styk z pedałami.

Rozmiar Buta
Kolor
  • Biały
  • Żółty

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście

Producent: Shimano
Model: SH RC9
Najlepiej pasują z: PD R9100
Waga: 243g (rozmiar 42)
W zestawie: Buty SH RC9, skarpetki S-Phyre w kolorze obuwia, worek transportowy do butów


Cechy:

  •     Konstrukcja z połączoną podeszwa i wierzchem wyznacza nowy poziom dopasowania, oraz zapewnia stabilność pedałowania, sztywność i niska masę
  •     Dopasowany do stopy kształt cholewki z wąską dolną częścią, zaokrąglona częścią piety i opływowym noskiem
  •     Szeroki zakres regulacji umożliwia dopasowanie do różnych kształtów stóp
  •     Podwójne niezależne pokrętła BOA IP1 pozwalają na szybką i precyzyjną regulacje
  •     Szybkoschnąca siatka 3D odprowadza wilgoć
  •     Zintegrowane otwory odprowadzające wilgoć podczas jazdy w mokrych warunkach
  •     Optymalny przepływ powietrza miedzy wierzchem, wkładką a podeszwą
  •     Trwała pianka o dużej gęstości. Wkładka z wyprofilowanym koszem oraz dopasowującymi się pelotkami zapewnia optymalny kat kości piętowej
  •     Silvadur™ Intelligent Freshness pozwala materiałowi dłużej zachować świeżość


Skarpetki kolarskie S-PHYRE

Mając na uwadze najefektywniejsze przeniesienie mocy generowanej przez kolarza, Shimano zaprojektowało termo-wentylowane przedłużone skarpetki S-Phyre z wygodnego materiału, który skrojono tak, by w miejscach najbardziej newralgicznych ucisk na stopę był jak najmniej odczuwalny. Skarpetki dodatkowo zwiększają stabilizację w okolicach kostki, a dzięki wyposażeniu w szeroki ściągacz niwelują zsuwanie się z nogi.

    Producent: Shimano
    Model: S-Phyre
    Materiał: 58% polyamide, 34% polyester, 8% elastane
    Termo-wentylowany materiał
    Krój zmniejszający ucisk w newralgicznych miejscach
    Ściągacz niwelujący zsuwanie się z nogi
 
Dynamiczne pedałowanie Shimano

Na rowerze i poza nim
SPD jest systemem, który działa bez względu czy jesteś na rowerze, czy poza nim. Pedałowanie jest dużo bardziej wydajne poprzez zastosowanie szerokiej gamy butów i stylów pedałów, a chowane zaciski sprawiają, że chodzenie jest bardziej komfortowe. Z systemem SPD pedałujesz z większą wydajnością, stabilnością i komfortem.


Komfort Chodzenia
Shimano opracowało konstrukcję SPD, aby spełnić wymagania rowerzystów najróżniejszych stylów MTB. Eliminując noski oraz integrując pedał z zelówką w jeden zunifikowany system przenoszenia siły, Shimano zmieniło tę gałąź przemysłu, wzmacniając nie tylko przenoszenie siły na pedał, ale również kontrolę rowerzysty nad coraz ciekawszymi stylami jazdy. Dziś nie istnieje jeden styl MTB oraz jeden pedał SPD, który by do niego pasował. Rowery użytkowane są wszędzie, począwszy od szybkich wyścigów XC, skończywszy na stromych, kamienistych, mokrych i pełnych błota szlakach. Pedały Shimano SPD to coś więcej niż utrzymywanie tempa – one pchają Cię do przodu. Dziedzictwo niezawodności przekazywane jest dalej, wraz z kolejnymi ewoluującymi konstrukcjami pedałów, mającymi na celu sprostanie potrzebom indywidualnych stylów jazdy. Opracowane dla spełnienia oczekiwań rowerzysty. Dopasowane do rowerzysty. Znajdź swój wariant.


S-PHYRE Ma jedną misję: Maksymalizacja przekazywania mocy.
Opór powietrza, masa, inercja, to siły będą w "konspiracji" przeciwko trudom i wysiłkom kolarza. S-PHYRE zostało skonstruowane z myślą zmierzenia się z prawami fizyki, skupiając się na każdej możliwej do wykonania analizie, przetestowaniu każdego materiału, który efektywniej będzie radził sobie z oporem powietrza, wyselekcjonowany z topowych tkanin, wśród najlżejszych osiągalnych na rynku. Wszystko to z myślą stworzenia kompozytu najbardziej efektywnego z możliwych. S-PHYRE maksymalizuje przekazywanie mocy na pedały poprzez wyższy współczynnik mocy/ na gram, oszukując opór przepływu powietrza oraz wykorzystując efekt łącznikowy dla poprawy efektywności.


Precyzyjnie dopasowana cholewka
Nowe podeszwy Shimano Dynalast charakteryzują się najwyższą jakością i są przeznaczone zarówno dla zawodowych kolarzy jak i dla rowerzystów uprawiających rekreacyjną jazdę. W tych podeszwach zaprojektowanych pod kątem określonych wymagań zastosowano technologię Shimano Dynalast, która ogranicza martwą strefę i poprawia wydajność pedałowania. Zoptymalizowaliśmy sztywność podeszwy i nadaliśmy jej niższy profil, co zapewnia lepsze przeniesienie siły nóg bezpośrednio na pedały.

  •     Doskonała konstrukcja cholewki ze zoptymalizowanym obszarem uniesienia czubka buta, co sprzyja płynnemu oraz lekkiemu pedałowaniu.
  •     Zredukowanie strat energii podczas długich tras.
  •     Zredukowanie strat przy hamowaniu dzięki skuteczniejszemu pedałowaniu.
  •     Mniejsze naprężenia mięśni ud, łydek i stóp.




ESHRC9OC420SY00
4524667064312

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii