Kross Trans Hybrid 5.0 Lowstep 630WH
KROSS TRANS HYBRID LS 5.0
KROSS Trans Hybrid LS 5.0 to trekkingowy, nowoczesny rower elektryczny, łączy w sobie wygodę, wydajność i niezawodność. Dzięki centralnie umieszczonemu napędowi elektrycznemu Shimano oraz pojemnej baterii 630 Wh, idealnie sprawdzi się zarówno podczas codziennych dojazdów po mieście, jak i na dłuższych trasach, pozwalając na pokonywanie dużych odległości bez konieczności częstego ładowania. Amortyzowany widelec SR Suntour o skoku 63 mm oraz ergonomiczna geometria ramy zapewniają komfort nawet na trudniejszych nawierzchniach, takich jak bruk czy nierówne ścieżki leśne.
Rower został wyposażony w precyzyjny napęd Microshift z 9 biegami, co umożliwia płynną zmianę przełożeń w każdych warunkach terenowych. Dodatkowo, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano gwarantują pewne i skuteczne hamowanie niezależnie od pogody. Zintegrowane oświetlenie i solidny bagażnik ułatwiają użytkowanie roweru po zmroku oraz przewożenie bagażu.
Rama wykonana z wytrzymałego aluminium 6061 jest nie tylko lekka, ale też odporna na uszkodzenia, a wewnętrzne prowadzenie linek zwiększa estetykę i chroni przed ich przypadkowym zerwaniem. Proszkowe malowanie zapewnia trwałość i odporność na zarysowania, dzięki czemu rower długo zachowa swój wygląd. KROSS Trans Hybrid LS 5.0 to rower stworzony z myślą o komfortowej i bezproblemowej jeździe, niezależnie od dystansu czy warunków na trasie.
| Rama: | ALUMINIUM PERFORMANCE |
| Rozmiary: | M (18"), L (20"), XL (22") |
| Liczba biegów: | 9 |
| Rozmiar koła: | 28" |
| Napęd: | 1x9 |
| Amortyzator / Widelec: | SR SUNTOUR NEX-E25 |
| Tylna przerzutka: | MICROSHIFT ADVENT M619 |
| Manetki: | microSHIFT Advent, 9-speed |
| Dźwignie hamulca: | SHIMANO MT200 |
| Hamulce: | Shimano MT200 |
| Mechanizm korbowy: | SHIMANO STEPS E5010 |
| Kaseta: | MICROSHIFT H093 |
| Pojemność baterii: | 630 Wh |
| Łańcuch: | YBN S9E |
| Piasta przód: | Aluminium |
| Piasta tył: | Aluminium |
| Obręcze: | aluminium |
| Opony: | SCHWALBE ROAD CRUISER 28X1,75 |
| Stery: | 1-1/8"-1.5" |
| Wspornik kierownicy: | ALUMINIUM 110mm/31,8 Regulowany |
| Kierownica: | ALUMINIUM 660 MM 31.8 |
| Pedały: | Aluminium |
| Sztyca: | ALUMINIUM 31,6x350 |
| Siodło: | Selle Royal |
| Rodzaj hamulca: | Tarczowy hydrauliczny |
| Skok amortyzatora: | 63mm |
| Silnik: | SHIMANO E5000 |
| Bateria: | Simplo 630 WH |
| Wyświetlacz: | SHIMANO SC-E6100C |
Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:
1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).
2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.
3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.
4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.
5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru