Rower gravel Trek Checkpoint ALR 5 gen 3
Checkpoint ALR 5 to aluminiowy gravel stworzony z myślą o wyprawach w każdy teren. Połączenie nowoczesnej geometrii długodystansowej z karbonowym widelcem zapewnia komfort i płynną jazdę, a 50 mm prześwitu na opony oferuje doskonałą przyczepność. Jest wyposażony w 12-biegowy napęd SRAM Apex XPLR, hydrauliczne hamulce tarczowe, koła Bontrager Paradigm do zastosowania bezdętkowego i mnóstwo punktów mocowania na torby i ekwipunek.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
- Rama
-
Alpha Aluminium Serii 300, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, hak UDH, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, fazowana sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
- Widelec
-
Trek Checkpoint, full carbon, tapered steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
- Waga
- ML – 9,87 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
- Ograniczenie wagowe
- Maksymalne obciążenie roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i bagażu) to 125 kg.
- Manetka
-
SRAM Apex, 12 speed
- Przerzutka tylna
-
SRAM Apex XPLR, maks. zębatka 44T
- *Korba
-
Rozmiar: XS, S
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długościRozmiar: M, ML
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długościRozmiar: L, XL
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości - Wkład suportu
-
SRAM DUB Wide, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
- Kaseta
-
SRAM XPLR PG-1231 11-44, 12-rzędowa
- Łańcuch
-
SRAM Apex, 12-rzędowa
- Maks. wielkość zębatki
- 1x:44 2x: 46/30
- Piasta przednia
-
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Zacisk przedni
- Piasta tylna
-
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk tylny
- Obręcz
-
Bontrager Paradigm 23, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, 24 otwory, 23 mm szerokości, zawór Presta
- Szprychy
-
14 g, ze stali nierdzewnej, czarne
- Opona
-
Bontrager Girona Pro, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, zabezpieczenie przed przebiciem GR, stopka z aramidu, 60 tpi, 700 x 42 mm
- Element opony
-
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
- Maks. rozmiar opon
- 50 mm bez błotników, 42 mm z błotnikami (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)
- Siodełko
- Sztyca
-
Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości
- *Kierownica
- Taśma na kierownicę
-
Owijka Bontrager Supertack Perf
- *Wspornik kierownicy
- Hamulec
-
SRAM Apex D1 hydraulic disc, flat mount
- Tarcza hamulcowa
-
SRAM Paceline, zaokrąglone, centerlock, 160 mm
- Dźwignia hamulca
-
SRAM Apex, 12 speed
- Rozmiar tarczy
- Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i z tyłu
Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:
1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).
2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.
3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.
4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.
5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru