Rower gravel Trek Checkpoint SL 6 AXS Gen 3
Checkpoint SL 6 AXS Gen 3 to rower gravelowy z włókna węglowego gotowy na wspaniałe wyzwania. Lekka rama z włókna węglowego wykorzystuje geometrię długodystansową Gravel Endurance, oferuje prześwit na opony 50 mm (zgodnie z pomiarem) oraz wyposażona jest w mnóstwo punktów mocowania na ramie i widelcu. Ponadto zastosowany w konstrukcji ramy IsoSpeed pochłania wibracje, dzięki czemu płyniesz po nierównościach i dziurach. Jest gotowy na ostrzejszą jazdę, dzięki 13-biegowemu, sterowanemu bezprzewodowo napędowi SRAM Rival AXS E1.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
- Rama
-
Włókno węglowe OCLV Serii 500, IsoSpeed, drzwiczki schowka w rurze dolnej, ukryte mocowania błotników, mocowania bagażników, zintegrowane mocowania torby w ramie, system sterów RCS, niewidoczne prowadzenie linek i przewodów, T47, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, wbudowana prowadnica łańcucha, demontowalny wieszak przerzutki przedniej, uniwersalny wieszak przerzutki tylnej UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm ze zwężeniem
- Widelec
-
Trek Checkpoint, full carbon, tapered steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
- Waga
- ML - 9.49 kg / 20.93 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
- Ograniczenie wagowe
- Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
- Bateria
-
Akumulator SRAM AXS (z ładowarką)
- Przerzutka tylna
-
SRAM Rival XPLR AXS, maks. zębatka 46T
- Kaseta
-
SRAM Rival XPLR XG-1351, 10-46, 13-rzędowa
- Maks. wielkość zębatki
- 1x:44 2x: 46/30
- Koło przednie
- Koło tylne
-
Bontrager Paradigm Comp 25, Tubeless Ready, 25mm rim width, SRAM XD-R 12-speed freehub, 142x12 thru axle
- Zacisk przedni
- Zacisk tylny
- Opona
-
Bontrager Girona Pro, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, zabezpieczenie przed przebiciem GR, stopka z aramidu, 60 tpi, 700 x 42 mm
- Element opony
-
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
- Taśma na obręcz
- Maks. rozmiar opon
- 50 mm bez błotników, 42 mm z błotnikami (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)
- Siodełko
- Sztyca
-
Bontrager z włókna węglowego, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm
- *Kierownica
- Taśma na kierownicę
-
Owijka Bontrager Supertack Perf
- *Wspornik kierownicy
-
Rozmiar: XS
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70mm długościRozmiar: S, M
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80mm długościRozmiar: ML, L
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długościRozmiar: XL
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100mm długości - Rozmiar tarczy
- Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i z tyłu
Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:
1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).
2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.
3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.
4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.
5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru