• Obniżka

Rower gravel Trek Checkpoint ALR 5 Driftless

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
7 999,00 zł
Cena nie uległa zmianie
14 499,00 zł
-44,83%
Brutto

Checkpoint ALR 5 Driftless to wysokiej klasy maszyna w specjalnym malowaniu, która pożera kilometry na długich i trudnych trasach po szosach, nieutwardzonych drogach, a nawet najbardziej zdradliwych drogach szutrowych. Mnóstwo użytecznych rozwiązań, takich jak zwinna i stabilna progresywna geometria, różne mocowania, a do tego napęd GRX ułatwia dopasowanie maszyny do Twoich ulubionych przygód.

Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama Alpha Aluminium Serii 300, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
Dopasowanie ramy Gravel
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Obręcz Rozmiar: 49, 52, 54, 56, 58, 61
Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta
Rozmiar: 49, 52, 54, 56, 58, 61
Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej
Opona Bontrager GR2 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, obudowa Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz Taśma do obręczy Bontrager Aeolus XXX
Maks. rozmiar opon 700 x 45mm / 650 x 2,10"
*Manetka Rozmiar: 49, 52, 54, 56, 58, 61
Shimano GRX RX810, 11-rzędowa
Rozmiar: 49, 52, 54, 56, 58, 61
Shimano GRX RX810 dla hydraulicznych hamulców tarczowych
Przerzutka tylna Shimano GRX RX812, długi wózek, maks. zębatka 42T
*Korba Rozmiar: 49
Shimano GRX RX600, 40T, 165 mm długości
Rozmiar: 52
Shimano GRX RX600, zębatka 40T, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56
Shimano GRX RX600, 40T, 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 61
Shimano GRX RX600, zębatka 40T, 175 mm długości
Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta Shimano SLX M7000, 11-42, 11 speed
Łańcuch Shimano HG601, 11 biegów
Maks. wielkość zębatki 1x: 44T (SRAM), 50T (Shimano), 2x: 50/34
*Siodełko Rozmiar: 49, 52
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm
Rozmiar: 54, 56, 58, 61
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
Sztyca Easton EA70 AX, 27,2 mm, 0 mm przesunięcia, 50 mm skoku
*Kierownica Rozmiar: 49
Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości
Rozmiar: 52
Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości
Rozmiar: 58, 61
Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości
Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy Rozmiar: 49
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 61
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Stery Zintegrowane FSA, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano RX810
Tarcza hamulcowa Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock
Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych: 160mm przód & tylu
*Torba Rozmiar: 49
Adventure Boss frame bag, 80 cu in (1.31L)
Rozmiar: 52
Adventure Boss frame bag, 104 cu in (1.7L)
Rozmiar: 54
Adventure Boss frame bag, 153 cu in (2.5L)
Rozmiar: 56
Adventure Boss frame bag, 183 cu in (3L)
Rozmiar: 58
Adventure Boss frame bag, 305 cu in (5L)
Rozmiar: 61
Adventure Boss frame bag, 360 cu in (5.9L)
Waga 56 - 9.60 kg / 21.17 lbs (bez torby)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Materiał ramy
aluminiowa
Widelec
karbonowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2023
Rozmiar koła
28" / 700C
5268085

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii