Rower gravel Trek Checkpoint ALR 5
Checkpoint ALR 5 to gotowy na przygody rower gravelowy z aluminiową ramą i najwyższej klasy częściami na długie i trudne kilometry na każdej nawierzchni, od grubego szutru po płaskie szosy. Mnóstwo użytecznych rozwiązań, takich jak mocowania na torby i bagażniki, a także napęd SRAM Apex 1x12 czynią z tego Checkpoint maszynę na prawdziwe przygody.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
| Waga | 56 – 9,60 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
|---|---|
| Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Manetka | SRAM Apex, 12-rzędowa |
|---|---|
| Przerzutka tylna | SRAM Apex XPLR, maks. zębatka 44T |
| *Korba | Rozmiar: 49 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości |
| Rozmiar: 52 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości |
|
| Rozmiar: 54, 56 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości |
|
| Rozmiar: 58, 61 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości |
|
| Wkład suportu | SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
| Kaseta | SRAM XPLR PG-1231 11-44, 12-rzędowa |
| Łańcuch | SRAM Apex, 12-rzędowa |
| Maks. wielkość zębatki | 1x: 44T (SRAM), 50T (Shimano), 2x: 50/34 |
| Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
|---|---|
| Zacisk przedni | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Obręcz | Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta |
| Opona | Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm |
| Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
| Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
| Maks. rozmiar opon | Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
| *Siodełko | Rozmiar: 49, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
|---|---|
| Rozmiar: 54, 56, 58, 61 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
|
| Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości |
| *Kierownica | Rozmiar: 49 Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości |
| Rozmiar: 52 Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości |
|
| Rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości |
|
| Rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości |
|
| Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
| *Wspornik kierownicy | Rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
| Rozmiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
|
| Rozmiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
|
| Rozmiar: 61 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
|
| Hamulec | SRAM Apex hydraulic disc, flat mount |
| Tarcza hamulcowa | SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm |
| Dźwignia hamulca | SRAM Apex, 12-rzędowa |
| Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |
Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:
1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).
2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.
3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.
4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.
5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru