Rower Trek Marlin 4 29"
Marlin 4 to sposób na wejście w świat kolarstwa górskiego, z którym zjedziesz z ubitych dróg na wąskie trasy. To wspaniały wybór dla rowerzystów szukających roweru górskiego z terenowymi oponami, który sprawdzi się też podczas dojazdów do pracy. Hamulce tarczowe, przednie zawieszenie, 14-biegowy napęd Shimano i mocowania bagażnika oraz błotników czynią z tego roweru idealny wybór na jazdę po szlakach i dojazdy na kampus.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
*Rama | Rozmiar: XS , S Alpha Silver Aluminium, zakrzywiona rura górna, wewnętrzne prowadzenie linek, mocowanie hamulca tarczowego na dolnej rurze widełek tylnych, mocowania bagażnika i nóżki, 135 x 5 mm QR |
---|---|
Rozmiar: M Alpha Silver Aluminium, wewnętrzne prowadzenie linek, mocowanie hamulca tarczowego na dolnej rurze widełek tylnych, mocowanie bagażnika i nóżki, 135 x 5 mm QR |
|
Rozmiar: ML , L , XL , XXL Alpha Silver Aluminium, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowanie hamulca tarczowego na dolnej rurze widełek tylnych, mocowanie bagażnika i nóżki, 135 x 5 mm QR |
|
*Widelec | Rozmiar: XS SR Suntour XCE 28, sprężyna, wstępne naprężenie, przesunięcie 42 mm dla kół 27,5-calowych, 100 mm QR, skok 80 mm |
Rozmiar: S SR Suntour XCE 28, sprężyna, wstępne naprężenie, przesunięcie 42 mm dla kół 27,5-calowych, 100 mm QR, 100 mm skoku |
|
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL SR Suntour XCE 28, sprężyna, wstępne naprężenie, przesunięcie 46 mm dla kół 29-calowych, 100 mm QR, 100 mm skoku |
|
Maks. kompatybilny skok widelca | 100 mm (w rozmiarach XS i S: 490 mm od osi do korony, w rozmiarach M i większych: 509 mm od osi do korony) |
Piasta przednia | Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR |
---|---|
Piasta tylna | Formula DC-31, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek 6/7/8, 135 x 5 mm QR |
Zacisk tylny | 152 x 5 mm z zaciskiem QR |
Obręcz | Bontrager Connection, dwuścienne, 32 otwory, szerokość 20 mm, zawór Schrader |
Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
*Opona | Rozmiar: XS , S Bontrager XR2 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 27.5 x 2,20" |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR2 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,20" |
|
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,20" (XS i S: 27,5 x 2,4"), Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
*Manetka | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Shimano F500, 2-biegowa |
---|---|
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Shimano Altus EF500, 7 biegów |
|
Przerzutka przednia | Shimano Altus M315, obejma 34,9 mm, mocowanie górne, podwójny ciąg |
Przerzutka tylna | Shimano Tourney TY300 |
*Korba | Rozmiar: XS , S , M ProWheel TM-CY10, 36/22, 170 mm długości |
Rozmiar: ML , L , XL , XXL ProWheel TM-CY10, 36/22, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | VP BC73, 73 mm, gwintowane, maszynowe |
Kaseta | Shimano TZ500, 14-34, 7-rzędowa |
Łańcuch | KMC Z7, 7-rzędowy |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 1x: Informacje dostępne w FAQ, 2x: 36T, 3x: 42T |
Siodełko | Bontrager Verse Short, szyny ze stali nierdzewnej |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: XS , S Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm |
Rozmiar: M Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 360 mm |
|
Rozmiar: ML , L , XL , XXL Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 400 mm |
|
*Kierownica | Rozmiar: XS , S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 690 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Endurance Comp, z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS , S Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
Rozmiar: M Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości |
|
Rozmiar: ML , L Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
|
Rozmiar: XL , XXL Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
|
Stery | Półzintegrowane, 1–1/8” |
*Hamulec | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Tektro MD-M280 mechanical disc |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD-M281 |
|
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD-M280, tarcza 160 mm |
|
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD-M281, tarcza 160 mm |
|
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Tektro Wave, na 6 śrub, 160 mm |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Tektro, na 6 śrub, 160 mm |
|
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 180mm, min. 160mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
Waga | M – 14,60 kg |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:
1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).
2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.
3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.
4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.
5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru