Rower szosowy Trek Madone SL 5 Gen 8
Madone SL 5 Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej przystępnych segmentów. Zapewnia korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 oraz dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Jego gotowa na wyścigi geometria gwarantuje zwinność podczas sprintów, a jednocześnie kontrolę na szybkich zjazdach. Grupa Shimano 105 pozwala utrzymać cenę w ryzach przy zachowaniu niezawodnej mechanicznej pracy, której ufasz.
- Rama Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm
- Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle
- Waga ML - 8.70 kg / 19.19 lbs (z dętkami)
- Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
- Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa
- Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne
- Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. zębatka 36T
- Korba
- Rozmiar: XS, S
Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości - Rozmiar: M
Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości - Rozmiar: ML, L
Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości - Rozmiar: XL
Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości - Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
- Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa
- Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
- Maks. wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43
- Koło przednie Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
- Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
- Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne
- Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm
- Maks. rozmiar opon 32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)
- Siodełko
- Rozmiar: XS, S
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm - Rozmiar: M, ML, L, XL
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm - Sztyca
- Rozmiar: XS, S, M
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka - Rozmiar: ML, L, XL
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa - Kierownica
- Rozmiar: XS
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm - Rozmiar: S, M
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm - Rozmiar: ML, L
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm - Rozmiar: XL
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm - Wspornik kierownicy
- Rozmiar: XS
Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości - Rozmiar: S, M
Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości - Rozmiar: ML, L
Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości - Rozmiar: XL
Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości - Tarcza hamulcowa Shimano RT70, z mocowaniem centerlock, 160 mm
- Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu
Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:
1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).
2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.
3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.
4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.
5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru