Madone SLR 7 Gen 8

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
39 999,00 zł
Brutto

Madone SLR 7 Gen 8 to nad wyraz aerodynamiczny i lekki rower szosowy stworzony do ścigania. Jego rama z włókna węglowego OCLV Seri 900 jest nie tylko aerodynamiczna, ale także wyjątkowo lekka, a więc idealna na błyskawiczne podjazdy. Dzięki lekkiej technologii IsoFlow wbudowanej w ramę model Madone nie poświęca komfortu na rzecz prędkości. Aby zapewnić każdą możliwą przewagę aero, Madone SLR wyposażony jest w aerodynamiczne bidony i koszyki bidonu RSL, które dodatkowo ograniczają opory. Ta maszyna wyposażona jest w napęd Shimano Ultegra Di2, koła z włókna węglowego i jednoczęściową aerodynamiczną kierownicę/mostek Trek RSL.

Kolor
  • Era White
  • Matte/ Gloss Carbon Smoke
  • Navy Smoke
  • Carbon Red Smoke
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście
Szukasz porady? Zadzwoń!

Rama

Włókno węglowe OCLV Serii 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów przystosowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm

Widelec

Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle

Waga

Waga ML - 7.31 kg / 16.12 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)

Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.

System elektryczny

Bateria Shimano BT-DN300

Ładowarka Z kablem do ładowania

Napęd
Manetka

Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa

Przerzutka przednia

Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny

Przerzutka tylna

Shimano Ultegra R8150 Di2, maks. zębatka 34T

*Korba
Rozmiar: XS, S

Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości

Rozmiar: M

Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm długości

Rozmiar: ML, L

Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm długości

Rozmiar: XL

Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm długości

Wkład suportu

Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska

Kaseta

Shimano Ultegra R8101, 11-30, 12-rzędowa

Łańcuch

Shimano Ultegra/XT M8100, 12-biegowa

Maks. wielkość zębatki

1x: 54T, 2x: 56/43

Koła
Koło przednie

Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm

Koło tylne

Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm

Zacisk przedni

Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia

Zacisk tylny

Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia

Obręcz

Bontrager Aeolus Pro 30, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready

Opona

Pirelli P Zero Race, 120 TPI, technologia bezdętkowa, 700 x 28 mm

Element opony

Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml

Maks. rozmiar opon

32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)

Komponenty
*Siodełko
Rozmiar: XS, S

Bontrager Aeolus P2 Pro, szyny z włókna węglowego, szerokość 155 mm

Rozmiar: M, ML, L, XL

Bontrager Aeolus Pro, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm

*Sztyca
Rozmiar: XS, S, M

Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka

Rozmiar: ML, L, XL

Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa

*Kierownica i wspornik (zintegrowane)
Rozmiar: XS

Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL, włókno węglowe OCLV, dopasowanie wyścigowe, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 35 cm, szerokość przy chwycie dolnym 38 cm, długość mostka 80 mm

Rozmiar: S

Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL, włókno węglowe OCLV, dopasowanie wyścigowe, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 37 cm, szerokość przy chwycie dolnym 40 cm, długość mostka 90 mm

Rozmiar: M

Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL, włókno węglowe OCLV, dopasowanie wyścigowe, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 39 cm, szerokość przy chwycie dolnym 42 cm, długość mostka 90 mm

Rozmiar: ML, L

Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL, włókno węglowe OCLV, dopasowanie wyścigowe, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 39 cm, szerokość przy chwycie dolnym 42 cm, długość mostka 100 mm

Rozmiar: XL

Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL, włókno węglowe OCLV, dopasowanie wyścigowe, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 41 cm, szerokość przy chwycie dolnym 44 cm, długość mostka 110 mm

Tarcza hamulcowa

Shimano CL800, mocowaniem centerlock, 160 mm

Rozmiar tarczy

Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu

Materiał ramy
karbonowa
Widelec
karbonowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2025
Rozmiar koła
28" / 700C
Blokada widelca
Brak
5320303

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Brak opinii