Rower fitness Trek FX 3 Equipped Galactic Grey r.L 2025

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
5 399,00 zł
Brutto

FX 3 Equipped to stylowy i wszechstronny rower hybrydowy wyposażony we wszystkie akcesoria, których potrzebujesz, by częściej wybrać się na rower. Dzięki oświetleniu, błotnikom i bagażnikowi tylnemu idealnie sprawdza się podczas dojazdów do pracy, a mocne hamulce tarczowe i sprawny napęd 1x zapewniają prędkość oraz pewność podczas jazdy, niezależnie od tego czy ćwiczysz, czy załatwiasz sprawy.

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem

Rama Alpha Gold Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe post mount, mocowanie podpórki. QR 135 x 5 mm
Widelec FX, z włókna węglowego, pod hamulce tarczowe flat - mount, mocowania na bagażnik, 410 mm od osi do korony, oś ThruSkew 5 mm z zaciskiem QR

Koła

Piasta przednia Prądnica, 6 V 3,0 W, zacisk QR 100 x 5 mm
Zacisk przedni 139 x 5 mm na śrubę
Piasta tylna Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR
Zacisk tylny 152 x 5 mm z zaciskiem QR
Obręcz Bontrager, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, pod hamulce tarczowe, 32 otwory, zawór Presta
Opona Bontrager H2 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 700 x 35 mm
Maks. rozmiar opon 700 x 40 mm

Napęd

Manetka Shimano CUES U6000 z optycznym wyświetlaniem biegu, 10 biegów
Przerzutka tylna Shimano CUES U6000 GS
*Korba Rozmiar: S, M
ProWheel ze stopu aluminium, zębatka 40T narrow-wide, 170 mm długości
Rozmiar: L, XL
ProWheel ze stopu aluminium, zębatka 40T narrow-wide, 175 mm długości
Kaseta Shimano CUES LG300, LINKGLIDE, 11-48, 10-rzędowa
Łańcuch Shimano LG500
Pedał Pedały Bontrager City
Maks. wielkość zębatki 1x: 44T, 2x: 46/32

Komponenty

Siodełko Bontrager H1
Sztyca Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości
*Kierownica Rozmiar: S, M
Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 600 mm szerokości
Rozmiar: L, XL
Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 660 mm szerokości
Chwyty Bontrager Satellite IsoZone Plus, z obejmą, ergonomiczne
*Wspornik kierownicy Rozmiar: S
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: M, L, XL
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia MT201, zacisk UR300
Tarcza hamulcowa Shimano RT26, 160 mm z mocowaniem na 6 śrub (IS)
Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu

Akcesoria

*Oświetlenie Rozmiar: S, M, L, XL
Herrmans H-Trace ECO LED z prądnicą
Rozmiar: S, M, L, XL
Herrmans MR4, dioda 100 lumenów
Nóżka Mocowana z tyłu nóżka ze stopu aluminium
Bagażnik Cargo Bagażnik tylny ze stopu aluminium kompatybilny z MIK
Błotnik Plastikowe błotniki SKS, tył

Waga

Waga L - 13.40 kg / 29.55 lbs
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Materiał ramy
aluminiowa
Widelec
aluminiowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2023
Rozmiar koła
28" / 700C
Rodzaj ramy
damska
5291557

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka)
w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. 
Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.