• Obniżka

Rower Trek Madone SL 6 Gen 7

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
18 999,00 zł
Cena nie uległa zmianie
28 499,00 zł
-33,33%
Brutto

Madone SL 6 Gen 7 oferuje legendarną prędkość, najwyższej klasy technologie i niewiarygodną charakterystykę jazdy ramy z włókna węglowego OCLV Serii 500, co przekłada się na zaskakująco niską masę i prędkość potrzebną do żwawych przejażdżek oraz wyścigów. Technologia IsoFlow wygładza nierówności szosy, jednocześnie ograniczając masę i zapewniając aerodynamiczną przewagę nad konkurencją, a dzięki ogromnej liczbie umożliwiających superszybką jazdę rozwiązań – takich jak nasze najnowsze aerodynamiczne kształty Kammtail, przystępny sterowany elektronicznie napęd Shimano 105 Di2, koła z włókna węglowego oraz ukryte prowadzenie przewodów – powstał wyścigowy jednoślad, którego szybkość i wygląd idą w parze.

Kolor
  • Crimson
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście
Rama Włókno węglowe OCLV Serii 500, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), rura podsiodłowa IsoFlow, ukryte prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec Madone KVF w całości z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, karbonowe haki, oś przelotowa 12 x 100 mm
Waga 56 – 8,40 kg
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Ładowarka Z kablem do ładowania
Manetka Shimano 105 R7170, 12-rzędowa
Przerzutka przednia Shimano 105 R7150 Di2, mocowanie na hak, down swing
Przerzutka tylna Shimano 105 R7150 Di2, maks. zębatka 36T
*Korba Rozmiar: 47
Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości
Rozmiar: 50, 52
Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56
Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 60, 62
Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości
Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 54/40
Koło przednie Bontrager Aeolus Elite 50, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm
Koło tylne Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil obręczy 50 mm, bębenek 11-rzędowy Shimano, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 25 mm
Maks. rozmiar opon 32 mm (zgodnie z pomiarami, szczegóły w instrukcji)
*Siodełko Rozmiar: 47, 50, 52
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm
Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca Rozmiar: 47, 50, 52, 54
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótki
Rozmiar: 56, 58, 60, 62
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa
*Kierownica Rozmiar: 47
Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 35 cm, szerokość w chwycie dolnym 38 cm
Rozmiar: 50, 52
Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 37 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm
Rozmiar: 54, 56
Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 42 cm
Rozmiar: 58, 60, 62
Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 41 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm
Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy Rozmiar: 47
Trek RCS Pro, -7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 50
Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: 60, 62
Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105
Tarcza hamulcowa Shimano RT70, z mocowaniem centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu
Materiał ramy
karbonowa
Widelec
karbonowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2024
Rozmiar koła
28" / 700C
Blokada widelca
Brak
5298628

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii