Rower elektryczny Trek Marlin+ 8 29"

Towar dostępny - wysyłka w 24 godziny!
13 399,00 zł
Brutto

Marlin+ 8 to elektryczny rower górski, który tylko czeka, by dodać mocy na szlaku. Silnik Bosch Active Line Plus zapewnia wspomaganie potrzebne na stromych podjazdach i długich trasach w korzystnej cenie, a widelec amortyzowany o skoku 120 mm dba o wygodne prowadzenie na trudnych odcinkach. Usprawnienia, takie jak przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła i opony oraz 12-biegowy napęd Shimano przekładają się na rower gotowy na każdą trasę.

Kolor
  • Mercury
  • Purple Flip to Black Fade
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

*Rama Rozmiar: XS
Alpha Platinum Aluminium, zagięta rura górna, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, punkty mocowania bagażnika, błotników i nóżki, hak uniwersalny UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm
Rozmiar: S , M , L , XL
Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania bagażnika, błotników i nóżki, UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm
*Widelec Rozmiar: XS
RockShox Recon Silver RL, sprężyna Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, Maxle Stealth, 100 mm skoku
Rozmiar: S
RockShox Recon Silver RL, sprężyna Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, Maxle Stealth, 120 mm skoku
Rozmiar: M , L , XL
RockShox Recon Silver RL, sprężyna Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, Maxle Stealth, 120 mm skoku
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza centerlock, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylna Formula CL-3348M, aluminium, CenterLock, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Obręcz Rozmiar: XS , S , M , L , XL
Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
Rozmiar: XS , S , M , L , XL
Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Presta
*Opona Rozmiar: XS , S
Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 27.5 x 2,60”
Rozmiar: M , L , XL
Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60”
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Bateria Bosch CompactTube 400 Wh
Ładowarka Bosch Standard 2 A, 230 V, system inteligentny
Komputer Bosch Purion 200
Silnik Bosch Active Line Plus, 50 Nm
Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów
Przerzutka tylna Shimano Deore M6100, długi wózek
Korba FSA CK-220, 165 mm długości
Zębatka przednia FSA, 32T, steel
Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów
Pedał VP-536 nylonowe, platformowe
Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: XS , S
TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości
Rozmiar: M , L , XL
TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 470 mm długości
*Kierownica Rozmiar: XS , S
Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 720 mm
Rozmiar: M , L , XL
Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
*Wspornik kierownicy Rozmiar: XS , S
Bontrager Comp, 31,8 mm, 7 stopni, 35 mm długości
Rozmiar: M , L
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości
Rozmiar: XL
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości
Stery Półzintegrowane, uszczelniane łożyska, miski aluminiowe, góra 1-1/8”, dół 1,5”
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: XS , S , M , L , XL
Shimano RT64, 203mm z mocowaniem centerlock
Rozmiar: XS , S , M , L , XL
Shimano RT64, centerlock, 203 mm
Waga M - 21.30 kg / 46.96 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

Materiał ramy
aluminiowa
Widelec
amortyzowany - powietrzny
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2024
Rozmiar koła
29"
Blokada widelca
Na goleni
Pojemność baterii (Wh)
400
5303439
768682638620

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii