Rower szosowy Trek Domane AL 5 Gen 4
Domane AL 5 to szybki i wszechstronny rower szosowy, idealny dla każdego, kto zaczyna asfaltowe przygody. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na większe opony, 12-rzędowy napęd Shimano 105, mocowania na rurze górnej i geometria zapewniająca wygodę przez cały dzień sprawiają, że Domane AL 5 jest doskonały do codziennej jazdy, grupowych przejażdżek, szybkich dojazdów, a nawet wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Alpha Aluminium Serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm |
---|---|
Widelec | Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
Waga | 56 - 9.85 kg / 21.72 lbs |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Manetka | Shimano 105 R7120, 12-rzędowa |
---|---|
Przerzutka przednia | Shimano 105 R7100, obejma 31,8 mm, mocowanie dolne |
Przerzutka tylna | Shimano 105 R7100, maks. zębatka 36T |
*Korba | Rozmiar: 44 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości |
Rozmiar: 49, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości |
|
Rozmiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: 58, 61 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości |
|
*Wkład suportu | Rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Shimano RS501 BSA |
Rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm, gwintowany zewnętrzny |
|
Kaseta | Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 50T, 2x: 50/34 |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta |
Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
Opona | Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm |
Maks. rozmiar opon | 38mm bez błotników, 35mm z błotnikami |
Siodełko | Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: 44, 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości |
Rozmiar: 52, 54, 56, 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości |
|
*Kierownica | Rozmiar: 44, 49 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm |
Rozmiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm |
|
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm |
|
Rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm |
|
Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: 44 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
Rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
|
Rozmiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
|
Rozmiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
|
Rozmiar: 61 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości |
|
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT70, centerlock, 160mm |
Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:
1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).
2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.
3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.
4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.
5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru