Rower szosowy Trek Domane AL 5 Gen 4

Towar dostępny - wysyłka w 24 godziny!
8 999,00 zł
Brutto

Domane AL 5 to szybki i wszechstronny rower szosowy, idealny dla każdego, kto zaczyna asfaltowe przygody. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na większe opony, 12-rzędowy napęd Shimano 105, mocowania na rurze górnej i geometria zapewniająca wygodę przez cały dzień sprawiają, że Domane AL 5 jest doskonały do codziennej jazdy, grupowych przejażdżek, szybkich dojazdów, a nawet wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów.

Kolor
  • Matte Trek Black
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście
Szukasz porady? Zadzwoń!

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama Alpha Aluminium Serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
Waga 56 - 9.85 kg / 21.72 lbs
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa
Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, obejma 31,8 mm, mocowanie dolne
Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. zębatka 36T
*Korba Rozmiar: 44
Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości
Rozmiar: 49, 52
Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56
Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 61
Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości
*Wkład suportu Rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61
Shimano RS501 BSA
Rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61
Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm, gwintowany zewnętrzny
Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 50/34
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne
Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm
Maks. rozmiar opon 38mm bez błotników, 35mm z błotnikami
Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca Rozmiar: 44, 49
Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości
Rozmiar: 52, 54, 56, 58, 61
Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości
*Kierownica Rozmiar: 44, 49
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm
Rozmiar: 52
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm
Rozmiar: 58, 61
Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm
Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy Rozmiar: 44
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 49
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: 61
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105
Tarcza hamulcowa Shimano RT70, centerlock, 160mm
Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

Materiał ramy
aluminiowa
Widelec
karbonowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2024
5298014
768682486405

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Brak opinii