Rower szosowy Trek Domane AL 2 Gen 4

Towar dostępny - wysyłka w 24 godziny!
5 699,00 zł
Brutto

Domane AL 2 to szybki i wszechstronny wyczynowy rower szosowy, idealny dla każdego, kto zaczyna szosową przygodę. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na większe opony, 8-rzędowy napęd Shimano Claris, mocowania bagażnika, błotników i na rurze górnej, oraz pozycja zapewniająca wygodę przez cały dzień sprawiają, że Domane AL 2 jest doskonały do grupowych przejażdżek, szybkich dojazdów, a nawet wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów.

Kolor
  • Crimson to Dark Carmine Fade
  • Matte Lithium Grey
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama Alpha Aluminium Serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
Waga 56 - 10.55 kg / 23.26 lbs
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
*Manetka Rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61
Shimano Claris ST-R2000-R, 8 speed, right
Rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61
Shimano Claris ST-R2000-L, 8 speed, left
Przerzutka przednia Shimano Claris R2000, obejma 31,8 mm
Przerzutka tylna Shimano Claris R2000, średni wózek, maks. zębatka 34T
*Korba Rozmiar: 44
Shimano RS200, 50/34 (kompaktowa), 165 mm długości
Rozmiar: 49, 52, 54
Shimano RS200, 50/34 (kompaktowa), 170 mm długości
Rozmiar: 56, 58, 61
Shimano RS200, 50/34 (kompaktowa), 175 mm długości
Wkład suportu Shimano UN300, 68 mm, gwintowany, uszczelniane łożyska, oś 110 mm
Kaseta Shimano HG31, CS-HG31, 11-32, 8 speed
Łańcuch Shimano Sora HG71, 8 speed
Maks. wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 50/34
Piasta przednia Formula RX-512 ze stopu aluminium, pod tarcze na 6 śrub, oś przelotowa 100 x 12 mm
Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Piasta tylna Formula RX-142, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne
Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm
Maks. rozmiar opon 38mm bez błotników, 35mm z błotnikami
Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca Rozmiar: 44, 49
Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości
Rozmiar: 52, 54, 56, 58, 61
Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości
*Kierownica Rozmiar: 44
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm
Rozmiar: 44, 49
Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 81 mm, głębokość 118 mm, szerokość 38 cm
Rozmiar: 49
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm
Rozmiar: 52
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm
Rozmiar: 52
Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 81 mm, głębokość 118 mm, szerokość 40 cm
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 42 cm
Rozmiar: 58, 61
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 44 cm, szerokość w chwycie dolnym 48 cm
Rozmiar: 58, 61
Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 44 cm
Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy Rozmiar: 44
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 49
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: 61
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości
Hamulec Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro C550, dwutłoczkowe, flat mount
Tarcza hamulcowa Tektro Wave, na 6 śrub, 160 mm
Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu
Materiał ramy
aluminiowa
Widelec
karbonowy
Hamulce
Tarczowe - mechaniczne
Rocznik
2024
5301359
768682519967

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka)
w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. 
Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.