• Obniżka

Rower gravel Trek Checkpoint SL 5

Towar dostępny - wysyłka w 24 godziny!
13 999,00 zł 17 899,00 zł -21,79%
Brutto

Checkpoint SL 5 to rower gravelowy z włókna węglowego stworzony z myślą o niesamowitych przygodach. Zbudowany jest z lekkiego włókna węglowego OCLV, ma napęd 2x12 Shimano GRX, wygładzający teren rozdzielacz IsoSpeed, zwinną a jednocześnie stabilną geometrię oraz schowek w ramie i mnóstwo punktów mocowania. To wszystko składa się na wyjątkowy rower na szuter zdolny poskromić najdłuższe i najtrudniejsze trasy oraz najbardziej ambitne wielodniowe wycieczki.

Kolor
  • Deep Smoke
  • Matte Pennyflake
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama Włókno węglowe OCLV Serii 500, IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, zamknięcie schowka w rurze dolnej, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania dla toreb na ramę, hamulce tarczowe flat-mount, zgodna ze sztycami regulowanymi, oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec Trek Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
Waga 56 - 9.65 kg / 21.28 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Manetka Shimano GRX RX610, 12-rzędowa
Przerzutka przednia Shimano GRX RX820, zintegrowana, tylne widełki
Przerzutka tylna Shimano GRX RX820, maks. zębatka 36T
*Korba Rozmiar: 49
Shimano GRX RX610, 46/30, 165 mm długości
Rozmiar: 52
Shimano GRX RX610, 46/30, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56
Shimano GRX RX610, 46/30, 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 61
Shimano GRX RX610, 46/30, 175 mm długości
Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta Shimano 105 7100, 11-36, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 50/37
Koło przednie Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm
Koło tylne Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
Opona Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Informacje dostępne w instrukcji obsługi
*Siodełko Rozmiar: 49, 52
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm
Rozmiar: 54, 56, 58, 61
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
Sztyca Bontrager z włókna węglowego, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm
*Kierownica Rozmiar: 49
Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości
Rozmiar: 52
Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości
Rozmiar: 58, 61
Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości
Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy Rozmiar: 49
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 61
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Hamulec Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount
Tarcza hamulcowa Shimano RT70, z mocowaniem centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu
Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
Materiał ramy
karbonowa
Widelec
karbonowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2024
Rozmiar koła
28" / 700C
5298097

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka)
w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. 
Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.