Rower górski Trek Procaliber 9.7 AXS Gen 3 2025

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
17 999,00 zł
Brutto

Procaliber 9.7 Gen 3 to hardtail XC stworzony do wyścigów. Wykonany jest z włókna węglowego OCLV Mountain z technologią IsoBow, która połyka nierówności z trasy, a jednocześnie ogranicza masę. Prędkość byłą myślą przewodnią projektantów i dlatego zadbali o koła z włókna węglowego, usprawniony widelec RockShox oraz sterowany bezprzewodowo napęd SRAM AXS.

Kolor
  • Carbon Red Smoke
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem

Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, IsoBow, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, wyważone bezpośrednie mocowanie hamulca, Boost148
Widelec RockShox SID, sprężyna DebonAir, tłumienie Rush RL, blokada z manetką, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost120, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku
Maks. kompatybilny skok widelca 120 mm

Koła

Koło przednie Bontrager Kovee Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
Koło tylne Bontrager Kovee Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali
Opona Bontrager Sainte-Anne RSL XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 220 tpi, 29 x 2,40”
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,40" Widelec: Patrz specyfikacja producenta

System elektryczny

Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką)

Napęd

Manetka SRAM AXS POD
Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, Typ T
*Korba Rozmiar: S , M , ML 
SRAM GX Eagle, DUB, Typ T, 34T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości
Rozmiar: L , XL 
SRAM GX Eagle, DUB, Typ T, 34T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości
Wkład suportu SRAM DUB, 92 mm, PressFit
Kaseta SRAM Eagle S-1275, Typ T, 10-52, 12-rzędowa
Łańcuch SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 38T

Komponenty

Siodełko Verse Short Elite, drążone szyny z magnezu, szerokość 145 mm
*Sztyca Rozmiar: S 
Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 310 mm długości
Rozmiar: M , ML , L 
Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 410 mm długości
Rozmiar: XL 
Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 450 mm długości
*Kierownica i wspornik (zintegrowane) Rozmiar: S , M , ML 
Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 70mm
Rozmiar: L 
Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 80mm
Rozmiar: XL 
Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 90 mm
Chwyty ESI Chunky
Stery FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5"
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Bronze
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: S , M , ML , L , XL 
SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 160 mm
Rozmiar: S , M , ML , L , XL 
SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm
Rozmiar tarczy Maks. rozmiar tarcz hamulcowych – Rama: 180 mm, Widelec: patrz specyfikacje producenta widelca

Waga

Waga M - 10,58 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Rocznik
2025
Rozmiar koła
29"
5323765

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Brak opinii