Rower gravel Trek Checkpoint ALR 3

Zapytaj o dostępność mailowo lub telefonicznie!
5 799,00 zł
Brutto

Checkpoint ALR 3 to najbardziej korzystny wybór na szutry w tej kategorii rowerów. Checkpoint ALR 3, zbudowany na ramie z Alpha Aluminium Serii 300, jedzie responsywnie na wyboistym szutrze i płynnie po szosie. Z kołami przystosowanymi do montażu bezdętkowego łatwiej uniknąć flaków w terenie, a grupa 2x9 Shimano i mechaniczne hamulce tarczowe równoważą korzystnę cenę i niezawodność.

Kolor
  • Crimson
Rozmiar

Darmowa i szybka dostawa
Odbierz osobiście

 Dlaczego je pokochasz?

  • Dzięki wytrzymałej i sprawnej ramie z Alpha Aluminium Serii 300 jedzie stabilnie, responsywnie i daje mnóstwo radości
  • Zyskujesz wyjątkową wszechstronność potrzebną do jazdy w najróżniejszych stylach, od gravelu i wielodniowych wypraw po codzienne dojazdy do pracy
  • Wielki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
  • Wbudowane mocowania na widelcu, rurze górnej i ramie ułatwiają przewożenie sprzętu i wody.
  • Mocne mechaniczne hamulce tarczowe ułatwiają zatrzymywanie w każdych warunkach

Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem

Rama Alpha Aluminium Serii 300, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm

Widelec Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle

Waga

Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.

Napęd

Manetka Shimano Sora R3000, 9-biegowa

Przerzutka przednia Shimano Sora R3000, obejma 31,8 mm

Przerzutka tylna Shimano Sora R3000, średni wózek, maksymalna zębatka 34T

*Korba Rozmiar: 49

FSA Omega, 46 x 30, 165 mm długości

Rozmiar: 52, 54

FSA Omega, 46 x 30, 170 mm długości

Rozmiar: 56, 58

FSA Omega, 46 x 30, 172,5 mm długości

Rozmiar: 61

FSA Omega, 46 x 30, 175 mm długości

Kaseta Shimano Sora HG400, 11-32, 9-rzędowa

Łańcuch Shimano Sora HG53, 9-rzędowy

Maks. wielkość zębatki Informacje dostępne w instrukcji obsługi

Koła

Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia

Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia

Opona Bontrager Girona Pro, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, zabezpieczenie przed przebiciem GR, stopka z aramidu, 60 tpi, 700 x 42 mm

Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml

Taśma na obręcz TLR Bontrager

Maks. rozmiar opon Informacje dostępne w instrukcji obsługi

Komponenty

*Siodełko Rozmiar: 49, 52

Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm

Rozmiar: 54, 56, 58, 61

Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm

Sztyca Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości

*Kierownica Rozmiar: 49

Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości

Rozmiar: 52

Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości

Rozmiar: 54, 56

Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości

Rozmiar: 58, 61

Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości

Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf

Hamulec Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro C550, dwutłoczkowe, flat mount

Tarcza hamulcowa Tektro, centerlock, 160 mm

Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

Materiał ramy
aluminiowa
Widelec
karbonowy
Hamulce
Tarczowe - hydrauliczne
Rocznik
2025
Rozmiar koła
28" / 700C
5325473

Czy można odliczyć cały VAT przy zakupie roweru? Oczywiście że TAK!
Poniżej najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców:

1. Kto może rozliczyć koszty?
Mogą to zrobić osoby prowadzące działalność gospodarczą, rozliczające się liniowo lub według skali podatkowej (na zasadach ogólnych).

2. Jakiej wartości może być rower, którego zakup chcielibyśmy wrzucić w koszty?
Rower może być dowolnej wartości. Nie jest prawdą że cena roweru nie może przekraczać 3500,-PLN.
Mały przedsiębiorca, czyli taki który nie robi rocznie więcej niż 2 mln € obrotu może jednorazowo wrzucić w koszty zakup do kwoty ~ 55 tys. €.

3. Czy konieczne jest udowodnienie roweru w firmie?
Przepisy podatkowe nie wykluczają wprost danego wydatku z kosztów uzyskania przychodów, ale zakup musi spełniać pewne warunki.
Koszt powinien być związany z uzyskaniem przychodu, ewentualnie utrzymaniem jego źródła. Rower "wrzucamy w koszty" jako środek transportu,
który będziemy wykorzystywać do komunikacji pomiędzy np. siedzibą firmy a klientami czy miejscami wykonywania usług związanych z działalnością.

4. Jaka wartość podatku podlega odliczeniu?
Przy zakupie roweru "na firmę" jak i eksploatacyjnych części rowerowych przysługuje Ci prawo do odliczenia 100% podatku VAT.

5. Czy jeżeli rozliczam już w firmie samochód, mogę jednocześnie rozliczać rower?
Tak, jednoczesne rozliczanie samochodu i roweru nie stanowi problemu. Jako przedsiębiorca musisz mieć możliwość udowodnienia przeznaczenia roweru do celów firmowych (patrz pkt. 3)
lub określenia kiedy korzystasz z samochodu, a kiedy z roweru

Poniższy artykuł powstał w oparciu o projekt “Wsparcie zakupu elektrycznych rowerów i wózków rowerowych (Mój rower elektryczny)” przygotowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (DDZ 03.07.2024), kiedy był on w fazie konsultacji. Nie jest to więc ostateczny, obowiązujący dokument, ale i tak warto się mu przyjrzeć - w końcu według badania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, zakupem roweru elektrycznego zainteresowany jest niemal co drugi Polak!

Ile wyniesie dofinansowanie do roweru elektrycznego?

To oczywiście informacja, która interesuje Cię najbardziej: dopłata wyniesie do 50% kosztu zakupu, ale nie więcej niż:

    5 tys. zł na rower elektryczny;
    9 tys. zł na elektryczny rower cargo (transportowy) lub wózek rowerowy.

Dla kogo dofinansowanie z programu “Mój rower elektryczny”?

Program skierowany jest zarówno do osób fizycznych kupujących rower do użytku prywatnego, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w jednym z obszarów:

    49.41.Z - transport drogowy towarów;
    53.10.Z - działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego);
    53.20.Z - pozostała działalność pocztowa i kurierska;
    77.21.Z - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego.

Ile osób załapie się na dofinansowanie?

Program zakłada dofinansowanie zakupu co najmniej 46 667 rowerów. Przy pojedynczej dopłacie 5000 zł, budżet 300 mln zł wystarczy dla 60 000 beneficjentów. Biorąc pod uwagę zainteresowanie - raczej warto będzie pospieszyć się ze złożeniem wniosku.

jak i gdzie uzyskac dofinansowanie do roweru elektrycznego w 2024
Kiedy rusza program “Mój rower elektryczny”?

Ponieważ “Mój rower elektryczny” to na razie projekt, nie ma na razie konkretnej daty rozpoczęcia przyjmowania wniosków. Nabór będzie jednak odbywać się w trybie ciągłym w latach 2025-2029 lub (co bardziej prawdopodobne) do wyczerpania środków.
Jak i gdzie złożyć wniosek o dofinansowanie?

Sposób składania i rozpatrywania wniosków, wraz ze stosownymi formularzami, zostanie opublikowany na stronie NFOŚiGW.
A co, jeśli już kupiłem rower elektryczny?

Dofinansowanie będzie można otrzymać na rowery zakupione w okresie od 30.06.2024 do 30.05.2029.

Kiedy otrzymam dofinansowanie?

Dotacja będzie udzielana w formie refundacji po zakupie roweru. Warto jednak pamiętać, że przy zakupie na raty, za datę zakupu uznaje się datę spłaty ostatniej raty. Z kolei zakup w leasingu w ogóle nie zostanie objęty dofinansowaniem.
Na ile rowerów mogę dostać dotację?

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie do większej liczby rowerów, ale każdy będzie wymagał złożenia oddzielnego wniosku. Osoba fizyczna może otrzymać dofinansowanie na jeden rower, chyba że we wniosku wskaże współwłaścicieli zakupionych pojazdów.
Jakie rowery elektryczne łapią się na dofinansowanie?

Przede wszystkim będą to rowery w rozumieniu ustawy “prawo o ruchu drogowym”, czyli takie, w których wspomaganie o mocy znamionowej ciągłej 250W działa automatycznie tylko podczas pedałowania (bez manetki “gazu”), do prędkości 25 km/h.

Będą też musiały spełniać wymogi rozporządzenia w sprawie warunków technicznych i niezbędnego wyposażenia, czyli m.in. posiadać przednią i tylną lampkę, tylny odblask, sygnał dźwiękowy (dzwonek) i co najmniej jeden sprawny hamulec. Rower można doposażyć w te akcesoria, jednak ich zakup nie zostanie objęty dofinansowaniem.

Co więcej, program obejmie rowery nowe, wyprodukowane maksymalnie 24 miesiące przed datą zakupu, przez producenta pochodzącego z kraju UE. Warto więc uważać na dalekowschodnich producentów oraz wyprzedaże rowerów z roczników starszych, niż 2023.

Projekt narzuca też minimalny zasięg wynoszący 50 km oraz akumulator w technologii litowo-jonowej (lub podobnej) o pojemności minimum 10Ah. Producenci częściej posługują się jednostką watogodzin - w przypadku najpopularniejszych systemów działających pod napięciem 36V, 10Ah przekłada się na 360 Wh, a w silnikach 48-woltowych - 480 Wh. Akumulator musi być zamontowany “w sposób utrudniający jego wyciągnięcie osobom postronnym” - trudno powiedzieć, czy w praktyce oznacza to zamykanie kluczykiem, czy też np. montaż kluczem imbusowym.

Brak opinii

Zobacz także